Tänään olikin kivaa tapaaminen. Tapasin Sannan joka oli vierailulla Raumalla. Oli tosi kiva tavata! Nyt jälkeenpäin vaan aattelen et taisin jännityksessäni höpötellä omiani kokoajan, huoh. Minun piti niin tehdä Sannalle jotain, mutta tässä sairastelun keskellä ei ole kovin tullut tehtyä mitään. :( Minä sain Sannalta kivan ATC-kortin, josta tulee kuvaa tähän myöhemmin. Toivottavasti hänellä oli kivareissu! hmmm jäänyt näköjään tuo kiva sana päälle, kaikki tuntuu olevan kivaa, mut olkoot.

Taudit on voitettu. Tuon kuumeen ja pääsäryn taisi aiheuttaa uusi tuuletin, joka puhalsi suoraan pään tsaolla kun istui. Nyt olen pitänyt tuota tuuletinta pois päältä ja päänsärky/poskiensärky ja kuumeilu poissa. Eilen aamusella vielä vähän jomotteli mutta yht äkkiä  iltasella säryt häipyi :).

Pitäisi  myös laittaa kuvia Paperin40 kanssa vaihdetuista ATC-korteista, sovimme 60 kortin vaihdosta, itse olen häneltä jo kaikki saanut (tai yksi on pois), mutta omistani puuttu vielä. En vaan tiedä onko omistani jotka lähetin enää kuvia tallella, no sille ei enää voi mitään. Loput lähetän ensiviikolla. Piti jo lähetellä viimeviikonaikan, mutta tuo sairastelu sotki asioita. Oikeestaan ovat valmiita mutta...muutaman kortin kohdalla vähän epäröin....

Ja tein muuten päätöksen: NYT EI SAA OSTAA YHTÄÄN KORTTITARVIKKEITA! Seuraavan kerran saan ostaa itselleni jotain sitten kun on

Hetassa ja Sammakossa  blogitapaaminen.

Oiskos täältä Rauman suunnalta kellään kiinnostusta lähteä sinne, itse olen menossa ja samaan kyytiin mahtuisi. Tylsää ajella yksin.

Nyt innolla tekemään 3Donnittelu-  ja atc- kortteja.